lördag.....4dec


åhh så vackert det är ute nu
som ett riktigt snökonstverk....
Jag har varit ute och åkt spark i kylan ojoj vd kul det var, vi har världens bästa sparkföre just nu.




Mormors älskling kommer trussandes i snön idag till oss.


Här hemma har vi satt upp det "första" köks skåpet :))



annars rivs det fortfarande gipsväggar och nya sätts upp
Vi jobbar för FULLT här hemma!
Men nu har vi lite paus och kollar TV...äter chips och dricker lite vin.

Tjing Tjong.....trevlig lördagskväll!





Kommentarer
Postat av: carina

Oj, vad länge sedan jag åkte spark! Det är nog snart 25 år sedan, jisses det låter som jag skulle vara 100 år!!!!

Jag dricker oxå lite vin i min ensamhet :((

Kramar

2010-12-04 kl. 22:05:08
URL: http://Izors-blogg.blogspot.com



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback

Designed by xoxonicole

RSS 2.0
Beställ design