Alla hjärtans dag

                     
Min älskling överraskade mig med ett fint litet paket på morgonen....åhhh så glad jag blev.
innuti var det ett så fint armband med ett litet hjärta på.Tack Tack du är bäst!!!
                                                      LOVE YOU

Ska nu ner till min älskade syster har en liten överraskning till henne, det kan hon verkligen behöva.
Nämnligen denna fina väggdekal som jag har haft turen att vinna inne hos Carolina.
                 Väggdekal tulpaner

På eftermiddagen kommer Anna,Kristian,Edvin, Linn och Robert hit vi ska fira alla hjärtans dag och äta semlor.
mums mums...

Ha en finfin dag.





Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback

Designed by xoxonicole

RSS 2.0
Beställ design