Äppelkvistar

Tog in lite äppelkvistar till Sniffo för några veckor sedan, satte några i en vas åxå och nu är de på väg att spricka ut....annars brukar de torka ut innan de hinner blomma...men vi får se hur jag lyckas.

                          

Just nu väntar vi på att Edvin ska komma, vi ska in till staden en snabbis innan vi åker och kalasar hos Evvan.
Sedan blir det ett litet brödbak(mina nyttiga bröd), och lite playstation spelning med Edvin skulle jag tro.....

Måste berätta att igår låg det ett underbart paket i postlådan från min hemlis 6....och nu vet jag vem hon är åxå. Tusen tack......
Bilder kommer ikväll på innehållet.





Kommentarer
Postat av: Anonym

Hoppas att äppelkvistarna slår ut. Har aldrig faktiskt tänkt på o ta in sånt, kanske skulle prova på det. Ha det gott. Kram Lenita

2010-02-27 kl. 17:50:04
Postat av: Jennie

Vad bra att paketet kom fram innan februari månads slut. : ) (Det har åkt bil ett bra tag innan det slutligen blev postat). Hoppas du kan få användning för innehållet. Kram Jennie

2010-02-27 kl. 19:19:35
URL: http://jennies.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback

Designed by xoxonicole

RSS 2.0
Beställ design