lördag

Vilket kanonväder alltså.
Har varit ute med Dixon och åkt skidor efter honom i selen,första gången för oss båda, det gick riktigt bra.
Sedan tog jag och Markus skidorna och åkte en tur i längspåret...skönt men jäklar vad jobbigt det var för armarna.
Edvin har varit i Hassela hela dagen och åkt slalom, jag har nyss skjutsat hem honom.
Resten av dagen har jag suttit med photoshop...tiden bara rinner iväg alltså....
har förståss tvättat, dammsugit och allt det vanliga "plocket".
Nu blir det film och lite grönsaks dipp.

Här är lite bilder jag har pysslat med








Kommentarer
Postat av: Evan

Hej

Hoppas att allt är bra. Tänkte bara att jag skulle skriva nån rad när jag var här o nosa runt.. gör d lite då o då e så kul att läsa lite hemifrån..=) Här är allt bra. Ingen snö men kallt gnäller dom för här, ca +4.=) ör några dagar sedan hade vi +10 o sol. Blev så glad när jag hörde att ni bokat resan föresten..=) skuper kul. Ses väl säkert när jag kommer hem till veckan... Kram

2010-02-13 kl. 21:53:19
Postat av: carola

åh så fina kort. Vill också ha och kunna photoshop. Först behöver jag en bättre dator.

Hoppas allt är bra och att du har en härlig helg

stor kram

2010-02-13 kl. 22:09:28
URL: http://mammacarola.blogg.se/
Postat av: Hannis

Vad skönt det låter med en dag på skidor!

Det är efter såna dagar man sover som bäst=))

Fina bilder!

Speciellt den på vattnet.

Kram Hannis

2010-02-13 kl. 22:30:25
Postat av: Sockenvägens Söta

Morron vännen! hoppas du vaknat till en härlig alla hjärtansdag. Underbar lördag verkar du haft, och bilderna ovan är verkligen till talande. här hemma har jag en febrig pippi lura :-( Typiskt. Så vi får hoppas bebisen väntar till storasyster blir piggare innan den tittar ut... KRAM

2010-02-14 kl. 08:56:56
URL: http://lurans.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback

Designed by xoxonicole

RSS 2.0
Beställ design