Nästa 101 ideer

När jag bläddrade igenom allt i hemmets tidning: 101 ideér fick man se lite av vad nästa nummer skulle handla om. Bl.a om hur man gör denna snygga lampa av virkade dukar. Undrar om det är samma tillvägagångsätt som när man gör en lampa av snören, ballonger och tapetklister?!. Hursom så ska det bli spännande att se men den kommer inte ut förrns i Februari så jag får vänta ett tag till. Blev iallafall riktigt sugen på att göra en.
                              

                                 Bilder från tidningen allt i hemmet 101 ideér




Kommentarer
Postat av: annika

Absolut kan du ta fram dem nu :) Desto längre tid får dem att blomma.

Fortsatt trevlig kväll och helg.

2010-01-23 kl. 19:45:00
URL: http://mindrom.blogspot.com
Postat av: Livet i byn

Lampan var ju läcker, det ligger nog en hel del jobb bakom kan jag tro.



Till jeansklänningen har jag tights från SisterS Point, style Klokken-17. Om du lämnar din mailadress så skickar jag en bild till dig så du får se hur dom ser ut. Snygga!!



~Livet i byn

2010-01-23 kl. 23:20:34
URL: http://livetibyn.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback

Designed by xoxonicole

RSS 2.0
Beställ design