Se så fint det blev

Ja då var det rensat i tvätt stugan.
Resultatet:
 2 stora och 1 liten säck med skräp och en stor kasse med papper och böcker som ska till pappersinsamlingen.
På hyllorna blev det mycket plats och luft mellan prylarna.
Tänk så skönt det känns.
Såhär blev städskåpet.
             
Före                                                           Efter
                                                              

Har varit till mamma och pappa och hälsat på idag, där jag åt en sallad...min första mat måltid på två veckor....smakade ljuvligt.

Nu ska jag duscha och spraya på mig lite BUS...BrunUtanSol....




Kommentarer
Postat av: Stina

Alltid kul att hitta nya bloggar! Vad fint du fick i städskåpet efter din röjning. Det brukar kännas skönt efter då man fått ordning och reda.



Våra alpackor har vi mest som sällskap och för att de är så vackra och härliga djur. Vi kommer klippa dem till våren och jag tänker behålla ullen och hoppas det kan bli en pläd eller någon kofta... kram Stina

2010-01-24 kl. 20:11:04
URL: http://laurasgard.blogspot.com
Postat av: Emma

Duktig du har varit! Behöver också rensa & fixa i min tvättstuga. : - )



Behöver också BUSA lite ; - ) Bra grej de där.



Hoppas du också fått en bra start på veckan!



KRAAM

2010-01-25 kl. 14:36:48
URL: http://jemsi.blogg.se/
Postat av: Sockenvägens Söta

Så härligt det är att rensa, mitt projekt var Lurans stor hemnäsbyrå full med kläder, och till min förvåning är den nu faktiskt rensad!!! :-) Önskar dig en toppen fin kväll vännen, själv ska jag se om jag ska klicka hem några YC ljus eller kanske en parfym som "i väntan på bebbe" present till mig själv ;-) KRAM

2010-01-25 kl. 17:11:26
URL: http://lurans.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback

Designed by xoxonicole

RSS 2.0
Beställ design