måndag

Ja då går man in i andra semesterveckan..åhhh så skönt det är att bara vara ledig.
Tänkte att jag ska klippa gräset idag om det inte blir för varmt.
Lite små ideer att gjuta i betong har jag åxå i huvudet idag.letar en rätt stor form att gjuta i.

Just nu väntar jag på att ett par ska hämta lillkissen som ska flytta.....så skönt att veta att hon kommer till ett mycket bra hem och där finns redan hennes halvbror.

Annars får vi se vad dagen i övrigt bjuder på.

jag bjuder på bilder på två nyinköpta tröjor.

             
Paek Performance tröja......

          
                 Tröja från Gina Tricot




Kommentarer
Postat av: Marie

Hallå i sommarvärmen!

Idag orkar man inte göra så mycket, det blir inga våldsamma aktiviteter direkt.

Jättefina kläder du köpt, anar att du gillar rosa;))

Hur gammal är kattungen som flyttar?

Ha en bra dag/kram

2010-07-12 kl. 10:02:45
URL: http://miruschkas.blogspot.com
Postat av: Cattis

Hejsan! Ja vi har verkligen haft tur med vädret nu på senaste! Hoppas allt är bra borta i storskogen! ;) haha

Kram!

2010-07-12 kl. 12:37:36
URL: http://cattisenwiklund.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback

Designed by xoxonicole

RSS 2.0
Beställ design