Ont.....



Så förbaskat ont jag har i halsen som ett stort jäkla sår skulle finnas därinne, det gör tilloch med ont att andas.
Har varit och inhandlat lite hjälp för smärtan idag.
                             
Så himla tråkigt att må risigt och inte ha en gnutta energi att göra något.
Men jag hoppas det snart går över och allt är på topp igen.

Har varit ute en runda och kollat mina tomater och de är verkligen på gång, kolla formen på de avlånga de ska bli strimmiga tomater...spännande....


Annars har jag hostat, harklat och varit allmänt dålig idag, Anna och Edvin var hit en stund och berättade lite hur de hade haft det i Leksand....det hade varit kanon....

Nu blir det ryggläge i soffan och en bit Toblerone från Robert och Linn....åhhh f-n jag glömde den där jäkla halsen,  men smakar nog lite ändå.

Tips på en bra film kommer här: Kollade på den igår och den var riktigt bra....toppen....





Kommentarer
Postat av: Marie

Men oj, det lät inte kul att ha ont i halsen.

Hoppas att alla medikamenter hjälper, att du vaknar upp i morgon och är pigg igen:)

Kram till dig!

2010-07-26 kl. 21:12:58
URL: http://miruschkas.blogspot.com
Postat av: Anonym

Hej

Tråkigt att du mår så dåligt. Usch. Här rullar allt på. David trivs super på nya dagis.. Idag skikade i en liten överraskning till dig oh mamma. Båda kommer till mamma men en e till dig. Bara nått litet men som tak för att du hjälper mamma o va me på sjukhuset. Kan du smsa Annas adress till mig? vill skicka ett kort när hon fyller.

KRAM

2010-07-26 kl. 22:08:01
URL: http://evanochdadde.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback

Designed by xoxonicole

RSS 2.0
Beställ design