Fredag

Härliga fredag är här igen......
Men håller poå att bli galen av kylan, fasiken vad det är kallt tycker jag och solen den kikar bara fram någon enstaka minut, näe skärpning där nu sommarvädret!!!!

Såhär såg det ut hemma hos oss idag när jag kom hem från jobbet, vi ska göra nytt staket runt uteplatsen därför hade M. börjat riva ner det gamla staketet så nu är det på gång.....BRA.....kommer att bli kanon.
   

Har köpt lite blommor för presentkortet jag fick av mina elever bl.a. detta

                     


Har bakat Jessicas goda sirapsrutor, enkla och snabba och underbart goda...
                      



Vet ni.... nu ska jag faktiskt elda lite i kaminen, för jag fryser.....
Sen blir det nog att krypa upp i soffan och läsa lite, måste borsta Sniffo och klippa hans klor åxå ikväll.
I helgen tänkte jag prova att gjuta lite småsaker i betong om vädret är så man kan vara ute förståss.

Och så får jag SLUTA att gnälla på vädret, njut av helgen nu Ellinor!!!

Ha en härlig fredagskväll allihopa!





Kommentarer
Postat av: vintageRetroPrinsessa



Kul att det håller i sig att du fortsätter att baka dom goda bröden :)

Tror alla mina vänner har det receptet nu mums fillibaba med ost på :)



Njut helgen trots inge sol ;)



kram

2010-06-19 kl. 19:36:17
URL: http://bambii.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback

Designed by xoxonicole

RSS 2.0
Beställ design