Kalas

Ja då var helgen slut och jobbet väntar i morgon igen.

En helg fylld med festligheter har det varit.

Ifredags var jag och grattade mina syskonbarn som tog studenten, där bjöds det på god mat och dryck, en helt otroligt god potatissallad jag åt egentligen mer än jag skulle haft gjort kände jag när jag kom hem  :)

Igår hämtade jag John i sundsvall, han är hos oss i helgen det var jättekul att träffa honom han har alldeles nyss åkt hem igen.

Och idag fyller Linn år så vi har varit i Stocka och fikat världens godaste födelsedags fika.
Kolla bara......

  
Cupcakes                                        Jordgubbstårta

  
Dajm kladdkaka                               Sommarpaj

                 
                  Kanelbullar, Rimbobullar,chokladrutor

Linn är helt fantastiskt duktig på att baka och hon tycker dessutom att det är jättekul, hon har lovat mig ett stort bullbak att frysa in och ha i sommar....Perfekt.....
 
Storstädning av hela nedervåningen har åxå blivit avklarat i helgen, plus klippning av gräsmattan och utplantering av alla tomatplantor.

Nu väntar jag bara på att värmen och den riktiga sommaren ska komma, så att sommaren blir riktigt lååång.




Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback

Designed by xoxonicole

RSS 2.0
Beställ design