Söndag i Vattrång

Meeeen vart tog solen vägen idag då?
Vilket kanonväder vi hade det igår, ojoj så skönt jag var ute hela dagen.
Målade nästan klart utemöblerna, de blir jättefina bilder kommer sedan (ska måla klart idag).
Sniffo var ute heladagen han åxå oj vad han njöt.
Tog bort lite gamla lavendelplantor så nu måste jag köpa några nya,gillar verkligen lavendeln både doften och färgen på den.

På eftermiddagen tog vi en premiär tur med motorcykeln, vi åkte och köpte mjukglass (åhhh så himmelskt det smakade).
                      

Innomhus måsta "snabeldraken" fram Dixon löser enormt med hår just nu och alla katterna byter åxå päls.
Sydde klart syrrans gardiner. Virkade en disktrasa till disktrasbytet jag är med i.....

Plågade mig lite med denna apparat gjorde jag igår....väldigt effektiv
          

Idag tänkte jag tvätta och rensa ut lite av vinterkläderna och hänga undan, det måste väl vara dax för det nu.




Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback

Designed by xoxonicole

RSS 2.0
Beställ design