Nya böcker....


När jag kom hem idag efter jobbet hade jag fått hem lite nya böcker
Elsas värld  hade äntligen kommit som jag väntat så länge på
de andra böckerna är en serie böcker av en helt ny författare för mig.
Ska bli spännande att se hur dom är.


Har Edvin här hos mig nu ,han sak sova här inatt för i morgon bärjar jag senare på fritids och han har juh höstlov
vi ska kolla på film nu och äta popcorn.

Visar ett nytt halsband som jag köpt av min arbets kompis som har en vän som gör en massa fina smycken till otroligt bra priser.
snyggt med ett litet kortare läderband runt halsen ibland som detta.
berlocken är bara att byta ut, så jag köpte några såna åxå.


gud så fort det blir nu på kvällen sen man ändrade klockan
måste nog leta mig ut i mörkret och ta in Sniffo nu.
Tjing Tjong!





Kommentarer
Postat av: Anniepie

Precis! :D Ahh det är verkligen jättegott! :) Alltid kul med nya böcker, så säg gärna vad du tyckte om elsas värld när du har läst ut den sen! :) Ha de bra. Kramar!

2010-11-02 kl. 17:49:14
URL: http://www.metrobloggen.se/Anniepie
Postat av: Cattis

Hejsan! Ja jag får nog hjälpa honom att fylla i pappasidorna i boken så det blir gjort hih!

Tycker att det är dags att ses snart igen faktiskt! Tycke inte ni? :) Hoppas vi ses snart! :)

Kram!

2010-11-03 kl. 15:59:05
URL: http://cattisenwiklund.blogg.se/
Postat av: Therese - Sockenvägens Söta

Dubbel åhhh dels för halsbandet, dels för koftan din syster gjort - helt underbara!!!! Å du har dina två lotter i min utlottning :-) KRAM <3

2010-11-04 kl. 07:27:55
URL: http://lurans.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback

Designed by xoxonicole

RSS 2.0
Beställ design