onsdag

Har kommit hem efter dag 2 på en utbildning jag går genom jobbet. Lite jobbigt att sitta stilla hela dagarna när man är van att vara i farten annars.
Kvalitetssäkra skrivningen och läsningen heter kursen. Mycket mycket bra man får många nya tankar att jobba vidare med.

Klippte gräsmattan när jag kom hem, den var riktigt riktigt vildvuxen, men nu är den snygg igen.

Ute i pannrummet händer det grejjer, vedpannnan och tanken är bortflyttade.
Vi ska nämnligen byta värmesystem från pellets till jordvärme...så nu är vi på gång.
och så ska det kanske bli en köks renovering åxå :)

                       

Nu ska jag ta mig en promenad med dixon , sedan är det inte långt kvar tills det är läggdax, ska upp tidigt i morgonbitti...







Kommentarer
Postat av: Therese - Sockenvägens Söta

Åhhh grattis!!! Vi har haft jordvärme exakt på dagen 1 år i morgon å vi är såååååååååå sjukt nöjda :-D Jätte kram till dig <3

2010-09-01 kl. 19:54:51
URL: http://lurans.blogg.se/
Postat av: Emma

Spännande med jordvärme! Dom säger att det är så smidigt så! O att det blir riktigt varmt i huset. : - )



Har ni bestämt inredning till köket? Ska bli så skoj att få se! Älskar renoveringar!



KRAAMIS

2010-09-02 kl. 10:41:51
URL: http://jemsi.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback

Designed by xoxonicole

RSS 2.0
Beställ design