Torsdag

                       
   
Denna fina gladiolus (felstavat kanske) hade mamma i stugan, jag var där och klippte gräset åt dem.
Det var nog sista gången för i år. Passade på att block med mig ljung hem tänkte göra några kransar i helgen kanske.

Ett litet paket från Bellme låg i postlådan, det var två mascaror som jag beställde till kanonpris, man fick båda två för priset av vad en skulle kostat.
Dessa var det....
Detta är min favorit mascara....

Den här har jag aldrig provat.
Jag använder väldigt lite smink men mascara har jag alltid på mig, kan bara inte vara utan.

Nu tänkte jag logga in på pingpong och se min fösta lektion i "Visuell kommunikation" ska bli spännande att se om denna kurs är lika bra som den i photoshop.

                     Tjingeling och.......
                    I morgon är det äntligen fredag !!!!!




Kommentarer
Postat av: Marie

Veckorna bara rusar iväg, knappt man hinner med ibland.

Vilka vackra blommor, visst är det de som blommar så länge??

Hoppas kursen du går är intressant, låter som det i alla fall:)

God natt och sov gott!

Kram

2010-09-02 kl. 22:10:08
URL: http://miruschkas.blogspot.com
Postat av: cecce

Alltid lika kul att få hämta ut paket på posten. I morgon är det min tur! Rena julafton:-)



Jag villockså gå en kurs. Helst i photoshop...jag kanske kan få gå hos dej?? Så bjuder jag på kakor! Hade väl varit något:-)



Kramar

2010-09-02 kl. 22:39:16
URL: http://ceccesblogg.blogg.se/
Postat av: Therese - Sockenvägens Söta

Jordvärmen har fungerat klockrent å inte har pumpen dragit mycket el heller trots en kall vinter. men då vi hade en liten tomt grävdes den upp till 100% så vi har fått lägga om gräsmattan + att alla rabatter rök. Men är kul att få skapa en egen ny trädgård .-D Kram!

2010-09-03 kl. 09:18:45
URL: http://lurans.blogg.se/
Postat av: Tekla Maräng

Gladiolus är ju så vackra också står dom oftast så länge.

Ha det gott:)

2010-09-03 kl. 14:15:07
URL: http://teklamrng.blogspot.com/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback

Designed by xoxonicole

RSS 2.0
Beställ design