Blåsigt men sol.....


Oj vilka vindar det varit idag men tack och lov har solen varit framme.
Bakade två sockerkakor i mina nya silikonformar som jag köpte i London
hade i lite Lemon curd så det blev lite citronsmak.


Har stickat på ett nytt projekt idag och lyssnat på ljudbok
"Livet De luxe"
otroligt bra bok.

I morgon är det kalas då fyller min äldsta dotter Anna år!
Det har pratats om att det blir smörgåstårta
mums filli babbba
Jag ska göra blåbärspaj.

Måste visa lite kort på en av våra katter som är expert på att hitta nya och annorlunda sovplatser
Jag hann bara ställa fram  korgen så letade hon sig dit för en tupplur!
Litet och mysigt


Nu trycker jag igång ljudboken igen och väntar tills Edvin kommer han sover här inatt för Anna ska jobba.

Ha en fin kväll!!





Kommentarer
Postat av: carola

hej tjejen..



Jag ska uppdatera lite om medicinen sen, ligger lite efter:)

Så snygga formar du köpt, dom skulle min brorsdotter gilla.



Stor kram

2011-08-08 kl. 20:12:52
URL: http://mammacarola.blogg.se/
Postat av: Therese - Sockenvägens Söta

Åhhh så mysigt det såg ut, hade jag rymts hade jag kurat ihop mig där jag med ;-) Hoppas ni får ett trevligt firande av din äldsta dotter <3 STOR KRAM

2011-08-09 kl. 12:36:16
URL: http://lurans.blogg.se/
Postat av: vintageRetroPrinsessa

Vilka fina formar :).

Lemoncurd e ju så gott gjorde mig en egen sats för en vecka sen gott på rostat :).



Njut dagen och ha det finast mvh J

2011-08-10 kl. 12:50:05
URL: http://bambii.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback

Designed by xoxonicole

RSS 2.0
Beställ design