Baka, baka, baka....


Här har det bakats pepparkakor i stora lass och inte nog med det vi gjorde en laddning lussebullar också och knäck förståss för det vill ju knäck kungen (Edvin) ha.



Anna,Linn,Edvin och jag bakade för fullt igår
det var riktigt riktigt trevligt och så bra när man är flera, mycket roligare.
Man hinner med en massa trevligt "prat" också då!

Idag har jag en liten sovmorgon, börjar senare på fredagar
Har kollat på dagens avsnitt på julkalendern,avsnittet var allt lite sorgligt, kom nästan en liten tår.
Den är så himla bra kalendern i år.


Har nyss tagit in granen och ska klä den ikväll

Idag tänkte jag att vi ska se på sunes jul på fritids och äta lite popcorn.
Mysigt på fredagarna med filmmys!

Kolla vad jag fått i kalenderswappen då
en charmig liten pepparkasgubbe.


Igår fick jag 5:e delen i en bra bokserie som jag läser
och idag fick jag toppenfint spetsband...flera meter.

Ha en fin fredag och kanske ska ni njuta av lite glögg!!!





Kommentarer
Postat av: Vida

Åh, det hade jag ingen aning om.. en sån skulle jag gärna ha istället för min andra.. kanske nåt att önska sig..

Kram

2011-12-16 kl. 23:07:30
URL: http://adventure-life-vida.blogspot.com/
Postat av: Vida

Nu hamnade det här under fel inlägg.. det var radion jag menade :)

2011-12-16 kl. 23:08:05
URL: http://adventure-life-vida.blogspot.com/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback

Designed by xoxonicole

RSS 2.0
Beställ design