Dan för dopparedan...


Nu är allt klart
Det är så julfint och mysigt här hemma nu.
dan för julafton är en sån härlig dag , då man har allt klart och hela härliga julen framför sig.
I morgon kommer mina barn med sina respektive och barn hit och vi äter tillsammans
sedan kommer syrran och hennes familj också och vi delar ut julklapparna.

Idag har jag jobbat och vi har haft en riktig mysdag med massor av godis och fika och kollat på film
dekorerat pepperkakor.
När jag kom hem gjorde jag lite julgodis




Fick mitt paket från Vita Gåvor idag , men har inte öppnat det ännu
får se om jag sparar tills i morgon eller om jag öppnar det ikväll!


Fick en sån fin amaryllis i kruka av en tjejj på jobbet som arbetstränar
Herregud så glad jag blev!!!








Kommentarer
Postat av: Vida

Vill bara passa på att önska dig en god jul och ett gott nytt år och hoppas dagarna innehåller allt det du önskar.

Kramar från Liv

2011-12-23 kl. 21:53:13
URL: http://adventure-life-vida.blogspot.com/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback

Designed by xoxonicole

RSS 2.0
Beställ design