Morning!



Godmorgon !
Här har man hunnit med en ficklamps promenad i halkan och mörkret
Tur att det finns broddar.

Tänk att vi redan tänt det tredje ljuset, igår slog jag in lite julklappar och kollade vad jag hade, fattas fortfarande några stycken men inte många.
Jag fixade också två julgrupper igår som mina döttrar skall få.
Fast de vet de ännu inte, men nu kommmer de väl att läsa det  här så det är bara att komma hem till mamma och hämta dem ;)


Jag har inte visat så mycket av det jag fått i swappkalendern.
men här kommer gårdagens fina berlock
den sitter redan på mitt armband.


Idag ska här handlas till en pepparkasdeg som jag ska göra ikväll och baka i morgon efter jobbet.
tänkte prova ett nytt recept, eftersom jag helt tappat bort mitt förra
hoppas bara den är lätt att kavla, annars blir man ju galen om den bara smular sönder.
Granen är tagen och står just nu i garaget men kommer nog in i dagarna.

Jag är så himla glad för macaron setet jag vann hos cecce....
hoppas det hinner komma före jul!

Nu tror jag att jag ska öppna paket nr 14
Spännande!!!!





Kommentarer
Postat av: nuppan

Vilken underbar överaskning så här på morgonkvisten :) du är allt den bästa mamman i världen! Tack! massor av kramar

2011-12-14 kl. 09:29:31
Postat av: Vida

http://www.loonapix.com/ är de ramar jag fått tips av andra tomtar så de är därifrån.. kul att du är med i tävlingen

2011-12-14 kl. 10:12:09
URL: http://adventure-life-vida.blogspot.com/
Postat av: carola

ååh så mycket fint du bjuder på som vanligt.

Måste inhandla mer julblommor, mina har redan blommat över.

Hoppas allt är bra med dig

2011-12-14 kl. 14:09:53
URL: http://mammacarola.blogg.se/
Postat av: Therese - Sockenvägens Söta

Vilka fina julgrupper du gjort <3 Här planterade jag lite hyachinter nu i kväll, är mysigt att hålla på... Är nog fjärde gången jag förnyar mina hyacinter här hemma, men kanske den sista, var å beställde tulpaner i krispigt vitt till nyår i dag ;-D För efter jul längtar jag efter vår!!! KRAM

2011-12-14 kl. 20:11:41
URL: http://lurans.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback

Designed by xoxonicole

RSS 2.0
Beställ design