ojoj vad tiden rusar iväg...


Så som jag skriver i rubriken känns det verkligen nu.

Helgen gick i rasande fart.
Hade härliga Wilton här som var borta från sin mamma och pappa för första gången
och det gick så bra.
Han har hunnit bli 11 månader redan.
och vet ni...
han har börjat gått, så himla gullig när han vinglar på med sina stappliga steg.


På lördags eftermiddagen var vi på julkonsert i Stocka
så otroligt många duktiga människor som sjöng alla de fina julsångerna
man fick verkligen känna på julstämning!

Har snart handlat klart alla julklappar och det är verkligen skönt!
Jag har handlat rätt mycket på nätet, det är så smidigt och lättsamt.



I morgon är det lucia!





Kommentarer
Postat av: cecce

Jo, det var du som vann:-)!!

Grattis!!

Vill du vara snäll och maila mig ditt namn och adress så jag kan vidarebefodra den till Creative Design!

Kram

2011-12-12 kl. 21:37:45
URL: http://ceccesblogg.blogg.se/
Postat av: Therese - Sockenvägens Söta

Att köpa klappa på nätet är inte dumt, lindrar julkstressandet betydligt :-D Å grattis, såg att du vann hos Cecce :-D Luciakramar!!!

2011-12-13 kl. 10:22:56
URL: http://lurans.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback

Designed by xoxonicole

RSS 2.0
Beställ design