Åhlens.....







Härligt vårfräscht är detta från Åhlens som kommer att finnas i butik från v.11

Jag sitter just nu och dricker lite te
Fick en massa goda teer i julklapp så det är bara att välja och vraka (det är vardagslyx)
Ska sedan ner till mamma för att göra klart vävstolen.
Har börjat plocka bort lite tomtar här hemma också.
Sen är jag sugen att kika runt på lite olika web shoppar och se  vad de har för rea.

Och så väntar jag förståss på att mitt lilla barnbarn skall födas :))
De hade BF igår, 5 januari






Kommentarer
Postat av: Therese - Sockenvägens Söta

Du får lova att meddela den glada nyheten så snart du blivit farmor <3 Hoppas inerligt att det blir snart. Kram kram i snöovädret!

2011-01-06 kl. 09:30:35
URL: http://lurans.blogg.se/
Postat av: Marie

Inget är som väntans tider.....skitjobbigt;)

Man går ständigt med mobilen och rycker till så fort det ringer.

I mars är det MIN tur att vänta, två gånger om dessutom!

Ha en härlig torsdag/söndag.

Kram♥

2011-01-06 kl. 10:46:56
URL: http://miruschkas.blogspot.com



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback

Designed by xoxonicole

RSS 2.0
Beställ design