Hemma igen...


Nu är vi hemma igen
men med en mycket trött och tagen hund
men han har varit jätteduktig
De har tagit bort hela klon så det är bara pulpan kvar så det blir en ganska lång läkningstid skulle jag tro
bandaget skulle han ha i någon dag sedan skulle han ha en strumpa på som skydd i någon vecka.

Tratt blir det nog också skulle jag tro så att han inte är där och slickar
det är ett sånt styr med en där tratten tycker jag.
hoppas nu bara att det läker fint så det inte blir några komplikationer
han skulle äta smårtstillande/antiinflamatoriska tabletter i 5 dagar.


sen blir det nog inag boll lekar på några veckor för Dixon heller och hur det ska gå han som älskar allt vad bollar heter.
Jaaa så det kan gå.....





Kommentarer
Postat av: carina

Men han blev fint ompysslat på tassen i allafall :)

Ge honom en puss på nosen från mig!

Kramen♥

2011-06-21 kl. 19:36:03
URL: http://Izors-blogg.blogspot.com
Postat av: Anonym

2011-06-21 kl. 19:36:34
Postat av: Therese - Sockenvägens Söta

Söta Dixon, håller tummarna det lälker fort <3 Å tack för rabarber receptet, måste testas... har haft ett liknande men fölagt det receptet, så tack! Kram

2011-06-22 kl. 10:17:22
URL: http://lurans.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback

Designed by xoxonicole

RSS 2.0
Beställ design