Kosläpp....


WOW,WOW
Gud vad trevligt det var på kosläppet
Underbar miljö och doften av koskit, det gav mig underbara minnen från min barndom, eftersom jag är uppvuxen på en bondgård med en massa djur
åhhh så jag kan sakna detta liv ibland, men ack sånt hårt jobb det är också
det är ju verkligen en livsstil och inte enbart ett jobb att vara bonde.
Men sommaren på bondgården var toppen!!!

Muuuuu....Full fart ut
Kossorna och kalvarna var så glada att komma ut i friheten

På gården fanns det lite andra djur också
fika försäljning såklart och åktur med fyrhjuling

Vi hade en skön dag Anna, Edvin,Linn,Robert,Johanna,Matilda och jag.
Så otroligt vackert det är där i Forsa/Näsviken med alla fina Hälsingegårdar.
Och vädret var toppen trots att det blåste som stjutton.





Kommentarer
Postat av: Nuppan

Det var underbart! Det måste vi göra om nästa år, så härligt! Kram Kram

2011-06-04 kl. 20:03:26
Postat av: Therese - Sockenvägens Söta

Kosläpp är ju underbart!!! Å så mysigt ni verkade ha haft det vid stugan... Kram kram <3

2011-06-07 kl. 20:18:04
URL: http://lurans.blogg.se/
Postat av: Therese - Sockenvägens Söta

Kosläpp är ju underbart!!! Å så mysigt ni verkade ha haft det vid stugan... Kram kram <3

2011-06-07 kl. 20:20:38
URL: http://lurans.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback

Designed by xoxonicole

RSS 2.0
Beställ design