Tassimo T20.....


Nu är jag riktigt trött på detta dyngväder...
Har varit ledigi två veckor nu och haft bara dåligt väder, och inget annat vettigt har det blivit gjort heller känns det som.
Men skönt har det varit att varit ledig, man tror ju att man hela tiden måste göra saker och ting, lite svårt att "bara" vara....

Njuter av goda kaffedrycker gör vi här hemma nu
Fick erbjudande från Buzzador att testa Tassimo T20 till reducerat pris.
Dessutom fick man en massa kapslar med och det var tur för det går åt ganska mycket kapslar har jag märkt.

Fördelar.
Gott som tusan
Enkel att använda bara ett knapptryck
Lätt att rengöra
Liten och nätt i storleken(tar liten plats)
Snabb
Enda nackdelen är väl att kapslarna är lite dyra tycker jag, men det är billigare att beställa på nätet.

 
Mina favoriter är cappuchino och macchiato
Och det känns lite lyxigt att i vardagen få njuta av en riktigt god cappuchino!
Den varma chokladen med mjölkskum är inte fy skam heller ska ni veta!





Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback

Designed by xoxonicole

RSS 2.0
Beställ design