va.....regn och rusk idag igen .


Inte nog med att det var regnigt idag igen ,det blåste också.
Men trevligt besök förgyllde dagen iallafall :)
På förmiddagen var mamma och pappa hit på lite fika
och sedan dök lilla familjen från Sundsvall upp
och en liiiten stund senare kom Linn & Robert
så det blev en riktigt trevlig dag.

Tänkte visa vad som kommit på chili växten jag fått
några små söta frukter.


Nya glas har jag inhandlat från ICA
endast 10:- styck
finns i många fräscha färger



Nu blir det film
  

Och i morgon kommer gänget från Sunsvall igen med snickarkläderna på
för då ska det bli lite jobb här
altandörren ska sättas in
spännande!

Ha en fin lördagskväll





Kommentarer
Postat av: Therese - Sockenvägens Söta

Tack för ditt grattis, håll nu gärna en tumme att jag får tjänstledigt från min nuvarande tjänst bara... Å så fort jag ser nått i rosa och/eller hello kitty tänker jag på dig, så jag förstod du skulle gilla tårtan :-D KRAM

2011-06-19 kl. 18:14:41
URL: http://lurans.blogg.se/
Postat av: Cissi

Vad tyckte du om filmerna?



Jag GILLADE dom båda två kors i taket :D

2011-06-20 kl. 13:17:44
URL: http://cissileandersson.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback

Designed by xoxonicole

RSS 2.0
Beställ design