Tillbaka......


Eftrer några dagars paus här på bloggen är jag tillbaka igen.
Ibland händer det saker som gör att man tappar all ork och energi (man blir rädd, orolig)
Men nu är allt ok igen och jag är tillbaka med lite inlägg :)

Tänkte visa lite fina blommmor som jag har här hemma nu
min käraste överraskade med en bukett blommor igår (man blir så glad) dessutom överraskade han med att göra en smörgåstårta (glömde att fota) igår när jag var på simningen.
Så Anna Edvin Linn och robert kom hit och smakade några bitar de också
Grymt gott!!!


Sen har jag köpt en ny stekpanna.
Spännande va??

Köpt på Åhlens och den var nedsatt till 99 kronor nu
så stick iväg och köp!!!

Lite hancreme har jag köpt förståss (är beronde av detta)
Köpt genom Oreiflame bra produkter och bra pris
En krämig härlig bodylotion tog jag också.

Och....sist men inte minst..
Har jag hittat ett par perfekta solglasögon!!!

På Ica Maxi till kanonpris 99 kronor

Idag storstädas det i sovrummet, hela sängen bäddas rent och dammsugs!!!
Men snart är det dax att bege sig på jobbet

Ha en fin dag!!





Kommentarer
Postat av: Cattis

Vad snällt av Markus att överraska med blommor och smörgåstårta! Det är då det pirrar till lite extra i magen! :) Jag fick John till att plocka ur diskmaskinen igår och det gick såfdär då jag hittade saker idag där dom inte alls ska vara haha men som John sa : (skyll dig själv om du inte hittar sakerna sedan) hahaha, men det gör mig inget, han ska få börja tömma diskmaskinen lite oftare så han inte skyller på att han inte vet vart sakerna ska vara hoho! Kan bli rätt tröttsamt att alltid själv plocka i och ur maskinen :) Fast tvätten sköter jag helst själv, och det håller John med om ;) haha :)

Kram!

2011-03-30 kl. 11:49:03
URL: http://cattisenwiklund.blogg.se/
Postat av: Tekla Maräng

Vilken härlig överraskning med både blommor och smörgåstårta. Fina blommor som livar upp.

Stekpannan vore något för mig.

Kramar:)

2011-03-30 kl. 14:24:58
URL: http://teklamrng.blogspot.com/
Postat av: Anonym

Hej!

Den stekpannan har jag också, men jag köpte den för ett annat pris! Men visst är den fin. Man blir glad av den!



Vad tråkigt att du känner dig lite deppig. Önskar jag kunde komma och slå mig ner vid ditt köksbord med en god kaka och lite kaffe och pigga upp dig lite. Det hade jag gärna gjort!!



Styrkekram till dig!!

2011-03-30 kl. 21:19:04
Postat av: Therese - Sockenvägens Söta

Så skönt att det känns bättre nu <3 Å du hardet så ljuvligt fitn hemma, precis min smak!!! Älskar din stekpanna, maken kom hem med en svart i går, inte alls lika upppiggande ;-) KRAM

2011-03-31 kl. 08:16:21
URL: http://lurans.blogg.se/
Postat av: gunsan

Hejsan, vad roligt att du hittat hem till mig;))

Vilken härlig blogg du har, så mycket fint att titta på, hit ska jag igen på ett längre besök, men nu väntar förmiddagspromenaden med vovvsingen;)

kramizzzzzz

2011-03-31 kl. 08:31:49
URL: http://nybogunsan.blogspot.com



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback

Designed by xoxonicole

RSS 2.0
Beställ design