Belek, Turkiet...


Ojoj vilken underbar vecka vi haft!
Toppen fint väder,god mat, gott att drick, roligt folk att kolla på
och
bara bara kopplat av.
Tänk att i en hel vecka få ligga vid stranden och känna solen värma (det är bland det bästa jag vet)
sådär lagomt varmt har det också varit runt 24 grader varje dag, men det blev kallt på kvällen/natten.
Det är vad vi har gjort,barat latat oss och njutit.
Ätit en massa har vi också gjort, så himla enkelt och skönt med all inclisive.
Ett riktigt bra ställlle var vi på
Jacaranda Club & Resort i Belek.
Direkt på stranden med 3 olika pooler och en massa mysiga ställen att sitta på i området.
Inte så mycket folk här just nu, lågsäsongen var i antågande.
men det var bara skönt.
Här kommer en massa foton.




De var verkligen duktiga på att lägga upp maten snyggt

Här hemma var det så snyggt och fint, rengjort i Sniffos bur och alla djuren mådde bra
dessutom stod det en flaska med Blossas nya glögg på bänken som en välkommen hem hälsning
det ni....
är mina otroligt söta och rara barn det
TACK!
Det var lite kallt att komma hem, men som vanligt är hemma bäst :)





Kommentarer
Postat av: Therese - Sockenvägens Söta

Åhh så udnerbart du ser ut att ha haft det <3 Välförtjänt! Å vilket toppen paket från vita gåvorna!!! Önskar dig en fin söndag, massa kramar fina du!

2011-11-13 kl. 10:36:22
URL: http://lurans.blogg.ses
Postat av: Cissi

Åhh vad härligt, Turkiet har jag varit i flera gånger :)

Jag håller på att längta ihjäl mig...26 dagar kvar ;)

2011-11-16 kl. 13:24:06
URL: http://cissileandersson.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback

Designed by xoxonicole

RSS 2.0
Beställ design