Shopping


Direkt efter jobbet igår åkte vi upp på Birsta
Där blev det lite shopping såklart
KUL!!!

Typ detta...


Och
dynor till barstolarna,mjuka sköna med gummerad undersida så de ligger bra kvar på stolen
finns på Rusta 4 st för 99 kronor.
Två fick agera underlägg till mat/vattenskål till Dixon.



På rusta hittade jag också världens finaste hundbädd :)


dessutom handlades det
värmeljus på Ikea,diskborstar, torrscampo

Har ni missat att det är kanelbullens dag idag!!!
Vi blev bjudna på Nybakade bullar hemma hos Linn
Men för mig blev det bara TE, eftersom det är noll på godsaker nu efter att jag ställt mig på vågen
BLÄÄÄÄÄÄ....
VIDRIGT.......
Men bullarna såg FANTASTISKT goda ut





Kommentarer
Postat av: Nuppan

ljuvlig shopping, tröjan såg riktigt härlig ut! Tack för torrschampot det var skit bra! :) Kramar

2011-10-04 kl. 20:34:54
Postat av: Cattis

Åh du köpte en sån där rosa korg som jag har ser jag! :) Den är ju toppen!! :)

2011-10-05 kl. 07:29:25
URL: http://cattisenwiklund.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback

Designed by xoxonicole

RSS 2.0
Beställ design