Snart slut på veckan....


Ja så har snart en vecka gått igen....
Idag har jag gjort lite möss beställningar.
Det är ju verkligen möss dax nu

Vill någon beställa
mejla mig
[email protected]


Förra helgen kom John med familj ner till oss
Vi tog fyrhjulingen och vagnen och åkte till Harsjön där vi grillade hamburgare.
Anna och Edvin var också med + Edvins kompis Amadeuz


Kolla så stor killen i Sundsvall har blivit.

Underbart härlig!!!!

Nu tror jag att det är soffan som gäller snart och virkningen
har kommit rätt långt på filten.





Kommentarer
Postat av: Therese - Sockenvägens Söta

Åhh så mysig din familj är! Tycker ni verkar ha en så go gemenskap! Förresten, i november tänkte jag åka till sundsvall, birsta för julshopping - kanske vi skulle hinna med en speed date då?! Vore så otroligt roligt att få träffa dig live! KRAM

2011-10-07 kl. 08:30:40
URL: http://lurans.blogg.se/
Postat av: Petra

Såg smarrigt ut!

Köpte vanliga chailatten när jag var uppe i övik sist på ett cafe´.Men nu e den tyvärr slut:(

Vart finner man dessa???kram

2011-10-11 kl. 13:55:41
URL: http://mammansprinsessor.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback

Designed by xoxonicole

RSS 2.0
Beställ design