Tips till er som vill ha en bra foundation



id.Bare Minerals foundation och kabuki borste
 

Har fått hem denna helt fantastiska fondation och borste.
Jag som är så sparsam med smink har blivit lite beroende av denna
så enkel att sminka på och smälter så fint in i huden.
Men det gäller att ha en riktigt bra borste som denna

Viktigt för dig som använder mineralfoundation är att bearbeta den ordentligt:
Använd cirkelrörelser. Starta i utkanten av ansiktet och arbeta dig inåt.
Börja med ett tunt lager Mineral Foundation och lägg vid behov på ytterligare ett.

BareMinerals (tidigare i.d.) foundations är 100% naturliga och baseras på rena mineraler från naturen. De är vårdande och fungerar som en förlängning till din övriga hudvård, och kan till och med hjälpa till med att förbättra din hud. De ger även ett naturligt och säkert UV-skydd (SPF 15) som är så pass säkert att produkterna till och med rekommenderas av amerikanska Skin Cancer Foundation. De innehåller inga konserveringsämnen, inget talk, olja eller vax och ingen parfym eller tillsatser. 

Jag beställde denna inne på Beautybay.com
otroligt bra priser
Men har hittat ännu bättre priser inne på e-bay.uk, där kommer jag att handla nästa gång
eller så bunkrar jag lite nästa gång jag ska till Evvan i London.

Verkligen värd varenda krona!





Kommentarer
Postat av: Evelina Ekvall

Hej! Helena Persdotter i svedja säljer oxå i.d, kan ju va bra ifall du får akutkris nå'n gång :))

2011-10-31 kl. 00:26:20
Postat av: Evelina Ekvall

Hej! Helena Persdotter i svedja säljer oxå i.d, kan ju va bra ifall du får akutkris nå'n gång :))

2011-10-31 kl. 00:27:52



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback

Designed by xoxonicole

RSS 2.0
Beställ design