Hösttecken......


Två tecken på att hösten är i antågande.

Gräsmattan börjar täckas av gulnade löv


Poolen görs ren och plockas undan, det känns riktigt tråkigt för den används flitigt här hemma av mig!

Idag har jag dammsugit  och skurat ALLA golv, bytt matta i köket och tagit fram lite nya dukar
Så fint och fräscht här hemma nu.
Har tänt lite ljus

I helgen gjorde jag lite höst på bron.


Plockade en massa rönnbär när jag var på prommenad
vad jag gjorde av dem visar jag senare.

Visst ser det ut som små tomater??

Ha en fin kväll....och
i morgon är det
FREDAG....JIIIIIPPIE






Kommentarer
Postat av: Cattis

Åh vad duktig du är på att pyssla! jag skulle faktiskt ta tag i att pyssla ihop nån fin höstblomma här att ha på köksbordet också! Är ju lite dött på blommor i vårt hem (Läs: Pga hårbollen..). Ringer ikväll så vi kan prata ihop om oss hur vi gör i helgen!

Kram!

2011-09-09 kl. 08:57:35
URL: http://cattisenwiklund.blogg.se/
Postat av: Therese - Sockenvägens Söta

Jisses så mysigt du gjort, ser fram emot lite rönnbärsinspiration sen :-D KRAM

2011-09-09 kl. 12:46:24
URL: http://lurans.blogg.se/
Postat av: Anonym

Vilka fina höstbilder!! jag älskar hösten trots att vi går mot kallare tider....

Vad skönt att få städat så ordentligt. Tänkte göra ett ryck i morgon. Får se hur det går:-)



Kramar

2011-09-10 kl. 00:13:58
Postat av: cecce

Nu gjorde jag det igen!! Det var jag som skrev ovan:-)

2011-09-10 kl. 00:14:35
URL: http://ceccesblogg.blogg.se/
Postat av: lena

Hej

Vad inspirerad jag blir av dina fina höstbilder :)

Visst äre en liten katt på stenen...så söt :)

2011-09-11 kl. 12:47:36



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback

Designed by xoxonicole

RSS 2.0
Beställ design