lördag....


Morgonpromenad blev det i morse igen,men usch vad tråkigt det var!

Efter det åkte vi till stugan och klippte gräset, och rackarns vad långt det var och blött
jag fick stanna gräsklipparen flera gånger och ta bort gräs under den ( eller den stannade själv av det långa blöta gräset)
Efter klippningen var jag så svettig att jag klädde av mig och hoppade i sjön och badade
gud så skönt!!!!

Fina astrar fanns det i stugan också

Sen bar det iväg till Sundsvall och hälsa på John med familj.
Wilton blir bara härligare och härligare



Där blev det först gofika i stora lass och sedan blev vi bjudna på tacos
GOTT GOTT

Nu väntar vi på att Edvin ska dyka upp snart.
Soffan.lite chips och nån öl
Tjing Tjong på er!!!

Orkar jag ska jag kolla in några nya höstskor på nätet......





Kommentarer
Postat av: Cattis

Tusen tack för idag! Underbar dag!

2011-09-03 kl. 21:19:44
URL: http://cattisenwiklund.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback

Designed by xoxonicole

RSS 2.0
Beställ design