Fjädrar och dun....

Nu är det pyntat till påsk hemma hos oss ute på bron.


Kul att träffa alla elevr igen efter en vecka, denna vecka har vi elevensval vecka och jag har en grupp som valt att pyssla, så idag har det pysslats för fullt i mitt klassrum.
Här hemma har det dammsugits i alla rum och på alla stolar,
katthår, katthår och åter katthår.....

Sedan tog jag på mig "springskorna" och gick en snabb långpromenad som även innehöll 4 löpningar på 2 minuter vardera.
Nu jäklar ska jag komma igång med lite jogging denna vår.
Tänkte köra 3 sådana pass denna vecka!

Hämtade min Glossybox för mars månad igår
Inga sånadär wow wow produkter denna gång tyckte jag
ska vara Burts Bees nagelkräm då.
Men helt klart är det värt futtiga 139 krornor.

I morgon fyller min fina mamma år så då blir det kalas





Kommentarer
Postat av: Therese - Sockenvägens Söta

Hejja dig, så bra att du kommit igång med joggingen med, vi blir ett gäng som kommer i form nu i vår ;-D Påskkramar till dig <3

2012-04-03 kl. 10:14:03
URL: http://lurans.blogg.se/
Postat av: Cissi

Glad Påsk önskar jag Dig!



Vi ska vara hemma i helgen, ska bli skönt :)



Kram

2012-04-04 kl. 12:55:18
URL: http://cissileandersson.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback

Designed by xoxonicole

RSS 2.0
Beställ design