Fredag.....

Skönt och vårvarmt ute..
Våren är visst på väg riktigt nu
Såg vårens första vitsippor idag!

3:dje och sista springpasset i vecka 4 är avklarat
men idag var det jobbigt PUST PUST....
4min J, 2 min RP i 4 intervaller.

Blev lite "putt" idag när jag kom hem när det inte var någon Glossybox i postlådan.

Har tvättat en massa tvätt när jag kom hem också
Ätit tacos, gott som tusan.
och nu.....
 väntar jag på "Lets Dance" och min favorit choklad



Sedan kommer det en nattgäst hit....
Gissa vem????
Han är just nu på generalrepitition tills i morgon då han har gympa uppvisning med killtruppen han är med i.
Det ska bli så kul att kolla då.

Ha en toppen fredagskväll!





Kommentarer
Postat av: Coquina

Hoohoo! Kika in på din mail =)

2012-04-29 kl. 00:25:52
URL: http://coquina.blogg.se/
Postat av: Ingegerd

Vilken underbar blogg du har, gjort kommer jag tillbaka.

Kram

2012-04-30 kl. 06:38:40
URL: http://yoycefunderingar.blogspot.com



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback

Designed by xoxonicole

RSS 2.0
Beställ design