lördag 25 aug

Härligt väder,med lite höst i luften.
Är trött men har ändå.....
 bakat, tvättat och städat lite idag
renbäddati  sängarna, hoppas få sova gott inatt
 
Lyssnar på en riktigt bra ljudbok just nu
Eldvittnet (ljudbok)
Har även lyssnat på de andra två av Kepler
Hypnotisören (ljudbok)  Paganinikontraktet (ljudbok)
Har ni inte läst/lyssnat på dessa så gör det!
 
Täder detta ljuvliga ljus just nu
doftar vinbär och sprakar så mysigt.
WoodWick är en ny exklusiv generation doftljus från Virginia Candles som är en av de största och mest framgångsrika ljustillverkarna i USA. Ljusen är av mycket hög kvalitet och stöpta i snygga, designade glasbehållare. Istället för paraffin eller stearin, används naturligt premium sojabönsvax. de naturnära dofterna kommer från eteriska oljor som ger en fräsch och behaglig doft. Ljuset har en unik veke tillverkad av trä som gör att ljuset brinner med en bredare låga och sprakar som en öppen eld när det är tänt. WoodWick är kända för att ha de längsta brinntiderna på marknaden.
 




Kommentarer
Postat av: detvitapepparkakshuset

hej där vännen min!
jag har lyssnat på alla tre...superbra verkligen-och mycket spännande. vi har ju släkt i östersund ca 70 mil från oss. när vi åker dit brukar vi lyssna i bilen det räcker lagom i ca 170 mil(ja för vi åker ju omkring lite där uppe oxå) vilka roliga ljus var får man tag i dem??
kramiz ELLINOR

2012-08-26 kl. 12:57:55
URL: http://detvitapepparkakshuset.blogspot.se
Postat av: Agge

Jag har läst alla 3 böckerna och dom är såååå bra.:)
Men jisses sicken energi du har haft... Ha en skön kväll!Kramizzzz...

2012-08-26 kl. 19:55:13
URL: http://farmoragge.blogspot.com/
Postat av: Camilla

Härligt. då man har nystädat och gjort det fint i hemmet. Och sedan ..på kvällen få tända ett doftljus och äta nybakt...livskvalité!
Jag har läst alla tre böckerna. Kanon bra..alla tre!
Kram!

2012-08-27 kl. 08:25:21
URL: http://cammo69.blogspot.com
Postat av: Cissi

Jag har också läst dom böckerna, så bra! Och jag hoppas på att det kommer fler :D

2012-08-27 kl. 09:35:35
URL: http://cissileandersson.blogg.se



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback

Designed by xoxonicole

RSS 2.0
Beställ design