Gloossybox

Har idagarna fått min första box från glossybox.
och den var fylld av härliga produkter
och så himla lyxig!
Söt och snygg i rosa och brunt.


Dessa produkter innehöll den!

        
Shampo + balsam, ögonpenna, en gel att smörja in ansiktet med för att ta bort kvisslor



 
Duschgel och nagelack.
   
schampot och balsamet var toppen toppen
nagelacket skitsnyggt
Gelen till ansiktet känndes också bra.
Resten har jag inte provat ännu.

Här kan du läsa mer om produkterna
och blir du nyfiken på vad detta är klickar du här.

Jag är verkligen nöjd med min första box.





Kommentarer
Postat av: cecce

Vilken härlig box! Lyxig och fin! Det behövs lite uppiggande medel så här i kylan:-)



Ja, jag är tillbaks på jobbet. Har jobbat i går och idag. Skönt att va igång igen. Men nu är det helg!! Gillas också!



Ha en riktigt skön fredagskväll!



Kramar

2012-02-03 kl. 17:06:21
URL: http://ceccesblogg.blogg.se/
Postat av: Vida

Vilken härlig box.... jag svarade på dina tankar hos mig och det blev ett långt svar så du får nog kika hos mig och se om du förstår hur jag menar.. jag kan förklara mer annars :)

Kramar

2012-02-04 kl. 09:17:05
URL: http://adventure-life-vida.blogspot.com/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback

Designed by xoxonicole

RSS 2.0
Beställ design