Morgon på er!!!

Här har det varit lugnt med bloggandet nån dag
Dels har jag varit så trött av allt jobbandet och sen så har jag lånat ut datorn + att jag har varit till tandläkaren (skräck som tar kål på en).
Men  det gick ju bra där hos tandläkaren igår ändå
så skönt att det är överstökat, men har ett lite större ingrepp som behöver göras så småningom där.
I helgen hade vi charmtrollet Wilton här, ojoj vilken fart det var på honom.
Han är bara så härlig, men vilken energi han har.

 
Nu ska ni få se vad fin vårlökarna blivit.



Våren våren våren kom

Idag kommer det snöbyar farandes förbi här.
ibland riktigt kraftigt snöfall.
Jag tycker inte alls det behöver komma nån mera snö här nu.
Evelina åkte hem till London i söndags, där var det 15 grader varmt och solsken (det ni).

Jag har ju fått överraskningspresenter bar sådär också som jag måste visa.
Verkligen kul och uppmuntrande.
Kolla bara.
En fin glasburk som jag varit sugenlänge
Söta godisar
Ett jättefint set med hjärtan (korköppnare och korkstängare)
Tusen tack!!!!
Love you all....


Nu väntar jobbet strax.





Kommentarer
Postat av: Hannah och Bella

Hoppas att du får en fantastisk dag!:)

2012-02-22 kl. 10:25:20
URL: http://zolo.blogg.se/
Postat av: Therese - Sockenvägens Söta

Så fian dina vårlökar är! Å jag har en likadan glasburk som numer rymmer min chailatte til ltassimon :-D KRAM KRAM

2012-02-22 kl. 11:10:08
URL: http://lurans.blogg.se/
Postat av: carina

Här är det oxå en som varit till tandläkaren, vilken tur du och jag har :)

Kramen på dig♥

2012-02-22 kl. 15:37:05
URL: http://Izors-blogg.blogspot.com



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback

Designed by xoxonicole

RSS 2.0
Beställ design