söndag.....26 feb....

Idag behövde jag verkligen broddarna på när jag var ute med Dixon, usch vilken isväg vi har.
Men det blev en längre promenad än jag tänkt mig när vi väl kom ut.

Sen har det kalasats för hela slanten.
Har varit upp till Sundsvall och grattat Cattis
där blev det god smörgåstårta och UNDERBART god glass (jag som älskar sött och gött)
med frukt och bär till.


Lilla Wilton var fortfarande lite snuvig och hängig
men han sprang runt i full fart och på gott humör ändå goknoppen.


På hemvägen stannade vi på Mc Donalds för Edvin var lite hungrig.
Sen blev det raka vägen hem till "Chaffen" som väntade vid dörren.

Ja så har helgen susat på i hundra knyck igen.
men trevlig har den varit.
Imorgon är det utedag på skolan, så jag har packat termos och extra kläder.
Det ska bli skönt att vara ute hela dagen, vi ska även käka lunch ute.

Tjing Tjong!





Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback

Designed by xoxonicole

RSS 2.0
Beställ design