Shopping....med mamma


Å herregud vilket väder det är, så jäkla dystert och tråkigt hela dagarna
inte finns det mycket att göra ute, förutom halka omkring.

Idag tog mamma och jag oss en tur in till staden.
vi hade det jättebra
det blev både shopping och fika.

Grymt stor/god bulle!



Massa fräscha saker ifrån Dollars
På Kicks hittade jag.....
Eyeliner (måste träna på att lägga på den, såg ut som en påsk häxa nyss när jag testade..hahaha...)
och 
 Ögonbrynsfärgning (har aldrig färgat själv förut, men nu ska jag prova, detta var liksom en liten borste som man bara borstade på färgen med som redan fanns i en liten hylsa).


En skidtröja som andas och ändå är vindtät när man är ute och sportar
och
lite garn förståss :)

Dessutom blev det lite annat smått & gott!

När vi kom hem skjutsade vi Linn till Stocka, för bussen körde inte idag ..Det var för halt....
Och det var det också!
Kikade in till Anna och Edvin en sväng, när vi ändå var i farten.

Tror jag ska sätta mig och summera ihop året som varit
det är så kul att kika tillbaka på alla de inlägg man gjort
 under året, det blir liksom en dagbok detta bloggande!










Kommentarer
Postat av: Therese - Sockenvägens Söta

Vilken mysig dag du å din mamma verkar ha haft! Älskar att umgås med familjen å vara tillsammans flera generationer. Så var det i kväll å vi har ätit å fikat gott i massor... så i morgon får jag skotta snö som bara den som kompensation ;-D KRAM

2012-01-04 kl. 19:37:32
URL: http://lurans.blogg.se/
Postat av: cecce

Var också i butiker i dag men hittade ingenting! Var nog inte på humör helt enkelt. Annars kan man ju hitta så mycket nu när det är rea!!

Hoppas du har en fin kväll! Själv njuter jag av glögg, stillhet och bloggläsning! Inte dumt alls!



Kramar

2012-01-04 kl. 22:22:19
URL: http://ceccesblogg.blogg.se/
Postat av: Vida

Åh, den där ögonbrynsfärgningen ska jag testa, brukar blanda och det är mekkigare :)



Kramar

2012-01-05 kl. 20:16:15
URL: http://adventure-life-vida.blogspot.com/
Postat av: Smsa Låna

Kul att du bloggar! Fortsätt så :D

2012-01-12 kl. 22:57:34
URL: http://smsalåna.nu



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback

Designed by xoxonicole

RSS 2.0
Beställ design