Äntligen kalshett...

Igår var det en riktigt härlig varm dag trots lite moln här och där
Vi (Anna,Edvin,Annica, Loke och Adrian) spenderade dagen på Röstabadet (utomhus bad med pooler)
Träffade massor av härliga människor och BARN där
Kvällen ägnades åt gräsklippning och lite virkning.
 
Inatt hade denna vackra ros slagit ut i min rabatt
 
 
En springtur blev det ikväll igen, det gäller att hålla igång så man inte kommer av sig
Gick faktiskt ganska lätt att avverka 5 km.
 
 
Till middag gjorde jag LCHF pannkakor av
turkisk yoghurt, ägg, fiberhusk, grädde och  lite bakpulver
till dessa åt jag hallon och grädde.
 
Har ni kollat in rean på alla bikinisar
Jag köpte dessa för endast 30 kronor styck!
från HM och Gina Tricot
 
Nagelfix har jag också hunnit med
denna gång blev det vanlig fransk manikyr med lite dekorationer
Nu är det snart sängdax!!
GODNATT
 




Kommentarer
Postat av: Susanne P

WOW! Vilka snygga naglar! Jag är en liten "nagelgillare".
Kram

2012-07-26 kl. 22:20:13
URL: http://www.susannep.blogspot.com
Postat av: Sus

Underbart vacker ros!!
Jag har ett joggingmål som jag ska ta innan höstterminen...får se OM...
Jag har tänkt på detta med bygda naglar...om man väl har börjat så är man ju liksom fast.. MEN VILL...nästan ;))

Kraaaam
Susan

2012-07-26 kl. 23:29:27
URL: http://blomtoken.blogg.se
Postat av: Therese - Sockenvägens Söta

Vilka underbar bilder du bjuder på, du verkar njuta sommaren med dina nära å kära, precis som det ska vara! Å vilka läckra naglar!!! Gillar dem :-D Å så håller du i löpningen med, måste säga att febern och problem med bäckenet gör att jag nu inte tränat på snart två veckor, så surt, men i morgon ska jag till massör å knäcka till mig, sedan hoppas jag kunna löpträna igen jag med!!! För det är ju så härligt! KRAM KRAM

2012-07-30 kl. 17:18:36
URL: http://lurans.blogg.se



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback

Designed by xoxonicole

RSS 2.0
Beställ design