Slutet....på läsåret..

Ja så kommer den till slut
och i rasande fart på nåt sätt
Sista skoldagen på läsåret.
Jag som jobbar i förskoleklass, känner att det kniper till i hjärtat varje år när jag lämnar mina härliga sexåringar.
Det är en fantatstisk underbar ålder på barn att jobba med tycker jag
De gör att jag älskar mitt jobb
Ojoj vilka minnen man har och får hela tiden!

Underbart fint i kyrkan som vanligt
Ögonen tåras av alla de fina barnen som är så olika individer och har så många olika saker som de bär med sig genom livet
och som de ska fylla sin ryggsäck med
viktigt att vi som jobbar i skolan hjälper dem att fylla den med GLÄDJE och BRA saker.


Fina gåvor jag fick igår


Tack!
Tack!
Tack!

Har en kille sovandes här som verkligen ser fram emot ett lååååångt skönt sommarlov(Edvin)

Själv jobbar jag några veckor till innan det blir semester.





Kommentarer
Postat av: Cissi

Vilka fina presenter du fått, sånt måste värma lite extra :)



Jag tar också semester om några veckor, väntar in värmen? ;)



Kram

2012-06-18 kl. 13:26:13
URL: http://cissileandersson.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback

Designed by xoxonicole

RSS 2.0
Beställ design