tisdag....12 mars

Känner mig riktigt trött idag, men har varit i badhuset och badat med mina härliga sexåringar
de är så himla duktiga.
Ikväll blir det nog att gå isäng tidigt, fast det gör jag nästan varje kväll, jag är ju ingen kvälls människa utan är oftast riktigt kvälls trött.
Men är däremot morgon pigg!!!

Idag kom det paket att öppna som innehöll detta, från Lager 157.
Funkis overall till Edvin och en huvtröja till mig.
Så otroligt bra priser på kläder.
Funk 157 "Montreal" Funkis10623-7-Ley Hood offwhite

Har fått mina kläder från Blingo också idag , men dem visar jag en annan dag.
Där kan man snacka om kvalitet...underbart

Näe ska nog ta mig i kragen och trampa upp på min käre vän "Crossis"
Inte så sugen på det, men det gäller att INTE ge upp skulle jag tro
Tjing Tjong





Kommentarer
Postat av: vintageRetroPrinsessa

Vilken oerhört snygg onepiece du köpt.



ha en kanon helg :)

2012-03-16 kl. 20:25:32
URL: http://bambii.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback

Designed by xoxonicole

RSS 2.0
Beställ design