smått & gott....

Glossyboxen kom idag
JIPPIE


Vad den innehåller visar jag i morgon

men det jag fick igår tänker jag visa nu, ett gulligt litet brev från Sundsvalls gänget
Det var en teckning som  Wilton ritat till mig (den första) på morsdag
och ett jättefint armband som Cattis gjort med bokstäverna W (Wilton) och E (Edvin)
Så himla snällt och gulligt Gjort, jag blev såååå glad!
Tack tack



Annars har det varit kyla i luften hela dagen
Sprang mitt andra pass denna vecka tidigt i morse
Ska se till att jag fortsätter att springa minst 3 ggr i veckan,
nu när jag är framme vid mitt MÅL att jag orkar köra hela rundan på 5 kilometer. 





Kommentarer
Postat av: Anna

Hej,tack för din fina kommentar.Hoppas nu att mina ögonfransar oxå blir långa och täta.Vilken fin blogg du har/Kram Anna!

2012-05-31 kl. 16:03:29
URL: http://krighanna.blogg.se/
Postat av: cecce

Åh vad duktig du är som klarar 5 km! Bra kämpat!! Visst är det skönt!?



Fick också glossyboxen idag!Alltid lika kul! Fast bäst är ändå uppskattning från barn och familj:-) Vilka fina presenter du fått!!



Kramar

2012-06-01 kl. 22:02:19
URL: http://ceccesblogg.blogg.se/
Postat av: Therese - Sockenvägens Söta

ja fyyyyy så kallt å hurvigt, tog mig iaf ut å sprang trots regn å hagel. Vill inte tappa, är så skönt när man är inne i tre pass per vecka, för mig blev det dock bara 4 km på iformpasst i dag. KRAM

2012-06-01 kl. 22:53:25
URL: http://lurans.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback

Designed by xoxonicole

RSS 2.0
Beställ design