fredag 23 nov

Ja då har vi fredagen här!!!
Jag känner mig trött i både kropp och själ just nu.
Var på sjukhuset till pappa igår igen
Han mådde inget vidare alls och hade feber igen, men drack lita kaffe och åt en kaka sittandes i sängen.
 
 
Nya fina grandekorationer från Pierre & Co
vita och fina kommer att passa perfekt i vår julgran
Träffade osteopaten igår ang. min onda höft
och dra mig baklänges vad Duktig hon var
Hon hittade några låsningar i min rygg och och knäckte till
felet sitter på höger sida, och jag har ju hela tiden haft ont i vänster sida och trott att det är där det är något fel
men jag har överbelastat den sidan sådärför har smärtan blivit där.
hon tändje och tryckte och drog och strechade på riktigt ordenrligt
förklarade sakligt för mig hur det hela låg till.
Så jag ser ett hopp om att åter kunna börja promenera och jogga igen :))
Fick med mig lite övningar hem.
 
Filmfredag på fritids
Jag ska leta en riktigt bra film (lite tidigt med en julfilm kanske) eller???
 
Ha det gott!!




Kommentarer
Postat av: Therese - Sockenvägens Söta

Trist att läsa att din pappa är lite sämre igen :-/ Desto skönare att du kanske kan bli kvitt låsningen å gör övningar som gör det lättare att springa ifrmtiden. Varmaste kramar <3

2012-11-23 kl. 14:51:12
URL: http://lurans.blogg.se
Postat av: Nina

Låter bra med en kunnande osteopat. Ibland kan det se under med dessa kunnande människor.

Jätte fina julgransstjärnor. Jag har samlat på mig massa pysselmaterial och vi skall pyssla med barnen kommande helg. Ser framemot det. Kvalitetstid med saft och pepparkakor!

2012-11-27 kl. 01:52:29
URL: http://www.sallysdaughters.com



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback

Designed by xoxonicole

RSS 2.0
Beställ design