Ojoj vilken vintermorgon

Hejåhopp här kommer vintern med dunder och brak
Snö & blåst
driver som stjutton runt vårt hus.
 
Eldar och tänder ljus innan jag åker till jobbet
Jobbar sent som alltid på fredagarna.
 
Igår var vi till Sundsvall och handlade undan en massa julklappar
en massa annat småpyssel handlades också
tyg, inslagningspappaer, paketsnöre, små julenar, mm...
 
Hälsade på sötnosarna också såklart
Där blev det paket till farmor som som fyllt år!
Underbart fint anteckningsblock med godingarna på!
 
Har pysslat klart adventsljusen
blev riktigt nöjd,men har inte riktigt bestämmt vad de ska stå på ännu.
Nu ska jag ta lite frukost innan jag far iväg
Ha en finfin fredag!




Kommentarer
Postat av: Maria

Hallå!! La ut en länk till dig från min blogg :-) har satt upp de fina röda hjärtana som jag köpte av dig. Ha en skön fredag!! Kram

2012-11-30 kl. 13:21:35
URL: http://cupcake.blogg.se
Postat av: Therese - Sockenvägens Söta

Hi hi jag stog å höll i likandana adventshjärtan i dag, men beslutade mig att itne köpa dem, för jag hade köpte en så fin brödburk och ljuslyktor, och nu får jag hålla lite i slantarna lite kände jag... MEn ågrar mig nästan då jag ser hur fitn du gjorde med spets å snöret... Verkligen tummen upp! Å grattis i efterskott får jag också säga, såååå fint anteckningsbloc du fick <3 KRAM

2012-11-30 kl. 16:14:03
URL: http://lurans.blogg.se
Postat av: cecce

Åh...har du fyllt år??? GRATTIS!! Vilka underbara presenter du fått.

Här är fortfarande ingen snö och jag har inte börjat adventspyssla. men idag åker stakarna fram och här ska städas utav bara sjutton. Om jag nu kan slita mig från den här datorn:-))

Kram Cecce

2012-12-01 kl. 10:35:46
URL: http://www.ceccesblogg.blogg.se
Postat av: Liie

Hejsan! Jag såg att du tävlat om ett Yankee Candle på en annan blogg, och tänkte därför att jag skulle tipsa dig om att jag idag (endast 2 december) tävlar ut ett Yankee Candle med juldoft i min blogg, var gärna med :)

Så fina ljus du pysslat ihop, de var lite mer annorlunda än dom man normalt ser, gillar att det står med text istället för siffror!

2012-12-02 kl. 00:51:52
URL: http://heyli.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback

Designed by xoxonicole

RSS 2.0
Beställ design