träd,träd,träd

Som några av er redan vet så gillar jag ju träd i alla dess former extra mycket!
Så jag blev överlycklig när Linn tipsade om dessa fina träd till ett otroligt bra pris
finns på Pierre & Co priset är endast 45 kronor
eftersom de säljer ut allt till halva priset
och just nu finns det en MASSA fina inrednings prylar där.
Skitsnyggt
 
Köpte även två hyacinter(konstgjorda) en vit och en lila, superfina (bild kommer)
Köpte också lite vita julprydnader till granen(snöflingor och snöstjärnor).
Tar nog en sväng dit snart igen när jag har lite mera tid att gå runt och kolla.
 
Idag har vi Edvin här så vi har naturligtvis ätit köttfärssås och spaghetti(hans favvo mat här).
Han åt tre!!! portioner
 
Väntar på svaret ifrån röntgen, hoppas läkaren hör av sig i morgon
Nu tror jag vi värmer lite glögg
ha det gott!!




Kommentarer
Postat av: ellinor

hej min vän!

snygga träd du har, jag ser fram emot hyacinterna som du ska visa. hemma hos mig är alla allergiska mot sånna förutom jag då, men jag tycker de är vackra:)) det är svårt att hitta bra fuskhyacineter tycker jag men du kanske har lyckats*blink

ha en skön dag kram ELLINOR

2012-11-09 kl. 12:52:25
URL: http://detvitapepparkakshuset.blogspot.com
Postat av: Nina

Jättefina träd till ett mycket bra pris. Köpstopp här tyvärr :( ... blir tuffare och tuffare nu när julen närmar sig - men det är OK med loppisar och där kan man hitta ett och annat fint.

Lycka till med röntgen provet - tänker på dig!

Kram

2012-11-11 kl. 00:28:05
URL: http://www.sallysdaughters.com



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback

Designed by xoxonicole

RSS 2.0
Beställ design