Hej!

 
Livet går verkligen i vågor
toppar och dalar
Fast just nu tycker jag det har varit många dalar......
Hoppas allt ordnar sig till det bästa, jobbigt när närstående inte mår bra.
 
Jaa vad har jag egentligen att skriva....ingenting
men...
känner bara att jag vill göra ett litet inlägg
kanske ska visa en ny kökshandduk jag köpt och nya bakformar
hahaha...jättekul!
Många fina bakformar finns det nu på "Dollars"
 
Har varit på akupunktur idag igen (8:e gången) och dra mig baklänges vad ont det gjorde.
men jag är mycket bättre, ska börja med steg 2 i träning programmet.
Så det tar sig, sakta sakta framåt
 
 
Nu är det till att invänta "bonde söker fru"
Ha det gott!!
 
 
 
 




Kommentarer
Postat av: Therese - Sockenvägens Söta

Skönt att det går åt rätt håll, ta det vackert så kan du kanske spring rätt snart ändå <3 Jag har besökt läkaren å fått veta att det är envisa virus jag dratts med i snart två månader, men att jag kan successivt börja träna igen, så skönt.! Har saknat det så! KRAM

2012-10-10 kl. 21:11:25
URL: http://lurans.blogg.se



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback

Designed by xoxonicole

RSS 2.0
Beställ design