Kalas

Igår var det kalas hos Annica som ökade på sin ålkder met ett år!
Vi blev bjudna på mycket god smörgåstårta.
Tack tack.
Sen följde Loke och Edvin med mig hem och sover här.
 
Fick ju en timme extra inatt när man skulle ställa om klockan.
Jag gillar inte det här med att flytta klockan hit och dit.
 
Har fått hem en tub med handcreme på posten som jag ska testa
Passar mig perfekt eftersom jag är galen i handcreme.
Har redan bodylotionen i denna serie, och den är toppen
 
Kallt i morse -7,5 grader
men friskt och härligt krispigt.
 
Ha en bra dag!
 
 
 
 




Kommentarer
Postat av: Cissi

Jag gillar inte heller det här med vintertid, tycker det är löjligt (och jobbigt nog som det är med mörkret) det sköter sig ändå!

Var det bra?
Jag blir jätte torr den här årstiden, som en krokodil ;)

Kram

2012-11-01 kl. 13:55:34
URL: http://cissileandersson.blogg.se



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback

Designed by xoxonicole

RSS 2.0
Beställ design