Tips på kosttillskott

Såhär under vinterhalvåret kan man behöva lite extra boost!
Dessa äter jag.
 
Fick tips av en snäll vän om Apotekets B-vitamin brus för lite extra energi
och tycker absolut att jag blivit piggare.Jag har den med lime smak
Innehåller 8 olika B vitaminer och är sockerfri
Pris just nu ca: 50kronor
 

Kroppen bildar  D-vitamin genom solljus. I Sverige är det bara
mitt på dagen under sommaren som solen lyser tillräckligt starkt för
oss.Under vinterhalvåret kan vi överhuvudtaget inte bilda något D-vitamin.
Därför behöver din kropp extra tillskott. Brist på D-vitamin kan
bland annat leda till benskörhet och depression.
D-vitaminrika livsmedel är fet fisk, äggula och naturligt feta
sommarproducerade mjölkprodukter. Vegetarisk kost är fattig på
D-vitamin.
Pris runt 100 kronor
 
Lite tips bara!!!!




Kommentarer
Postat av: Helena

=)

2012-10-14 kl. 12:54:52
Postat av: Cissi

Tack för tips, det uppskattas alltid :)

2012-10-17 kl. 12:45:52
URL: http://cissileandersson.blogg.se



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback

Designed by xoxonicole

RSS 2.0
Beställ design