Helgen som gått......

Rasande fort gick denna helg, fastän jag var ledig på fredag!
På fredags eftermiddagen åkte Jag, Markus, Linn och Jocke upp till Östersund för att se på Rally
Vi bodde på hotell och hade det riktigt trevligt
Fredagskvällen kollade vi på rally och satte oss sedan på en trevlig pub (gud så kul).
Frukosten var hur ljuvlig som helst Linn och jag fick byta till ett större bord för vi  lastade på så mycket av alla godsaker!
Lördagen tillbringade Linn och jag på stan, medans Markus och Jocke var inne i skogen och kollade på ännu mera rally.
Jag tokfyndade nya skor! 
Prissänkt från 1200 kr till 399 kr.
En otroligt trevlig resa!!!!
 
På Söndagen åkte vi upp till Sundsvall för att uppvakta Cathrine som fyller år!!!
Där blev det gottigott fika
Träffade sötnosarna Wilton och Truls!
Hemma igen var det att fixa ordning för kommande jobbvecka!
Med andra ord en riktigt trevlig helg!




Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback

Designed by xoxonicole

RSS 2.0
Beställ design