Dagar som går och går......

Idag har jag faktiskt en extra ledig dag innan jobbet drar igång i morgon igen
Underbart skönt.
Igår kalasade vi hemma hos Loke som fyllt år.
Hela 8 år ojoj vad tiden går
Där blev det massor av gott fika
 
Efter det kalaset var vi till mamma på mat
herregud vad gott det är att äta och fika borta!
Tusen tack.
 
Hittade byxor på MQ som var nedsatta med 70% så jag slog till.
 
I lördags sov Edvin här och vi kollade på "Sagan om konungens återkomst"
Jag gillar "Sagan om ringen" riktigt mycket, otroligt bra filmer.
Har tyvärr inte varit och sett "Hobbit" ännu.
 
Nu har Evelina och barnen åkt hem till Irland igen och André åker tillbaka till London idag.
Så allt kör igång som vanligt igen nu (fast inte riktigt som vanligt utan dig pappa)
 
Nu ska det bli lite frukost!
 
 
 




Kommentarer
Postat av: Cissi

Jag gjorde också några bra fynd på MQ på rean :)

2013-01-09 kl. 12:15:30
URL: http://cissileandersson.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback

Designed by xoxonicole

RSS 2.0
Beställ design